domingo, 27 de marzo de 2011

lluna::moon.part II



Una madrugada de primavera
por tierras inexploradas y silenciosas
me hallaba desorientada
bajo la expectante mirada
de un satélite de escarpado semblante.

Éste, sin ningún reparo,
juzgaba cada uno de mis movimientos…
No entendía el por qué
había hecho todo aquello,
por qué había recorrido tanto trecho.

Las preguntas formaban una fila
amontonándose encima de mí
¿Por qué? ¿Por qué? ¿Por qué?
...me presté a todo eso?

Traté de convencer a este astro,
traté de excusarme.
Pero no tenía suficientes argumentos,
la verdad era acompañada 
de una realidad abrupta
que chocaba como aquella solitaria ola
cuando tropieza contra las rocas
en una playa desierta, nocturna
bañada por los rayos de esta gris luna.

Mentiras convulsas que quieren escapar
y ataques de pánico
como únicos cómplices.
Los espectros de la noche,
mis demonios,
que me acompañan
en una ciudad secundaria
desértica y metálica.

Mientras deambulo
como un ser desalmado
marco los pasos que estoy dando
en mi mente resuenan las voces:
"éste es el auto-castigo
por todos los errores cometidos"
que para mí ya no tienen sentido
ni rima, ni cadencia 
ya no tienen sonido
ni melodía

ni razón de ser.


Tuve que volver a mi humilde morada 
aunque escogí el camino más largo
para conversar con ellos:
mis demonios,
los espectros
y una fútil luna...

Las luces de la ciudad 
marcan siempre mi camino
mientras que palabras medito
y vuelco en el tintero
todo los sentimientos
tristes y contrariados
que se difuminan poco a poco 
con estos versos
en un viejo pergamino...



by Alena. 27 de marzo 2011, domingo que ya era lunes...



VERSIÓ EN CATALÀ:

Una matinada de primavera
per terres inexplorades i silencioses
em trobava desorientada
sota l'expectant mirada
d'un satèl·lit d'escarpat semblant.

Aquest, sense cap objecció,
jutjava cadascun dels meus moviments...
No entenia per què
havia fet tot allò,
per què havia recorregut tant de camí.

Les preguntes formaren una filera
amuntegant-se sobre mi
¿Per què?¿Per què? ¿Per què?
...em vaig prestar a tot això?

Vaig intentar convèncer a aquest astre,
vaig tractar d'excusar-me.
Però no tenia prous arguments,
la veritat era acompanyada 
d'una realitat abrupta
que xocava com aquella solitària onada
quan ensopega contra les roques
en una platja deserta, nocturna
banyada pels raigs d'aquesta gris lluna.

Mentides convulses que volen fugir
i atacs de pànic
como a únics còmplices.
Els espectres de la nit,
els meus dimonis,
que m'acompanyen
en una ciutat secundària,
desèrtica i metàl·lica.

Mentre passejo
com un ser sense ànima
marco els passos que estic donant
a la meva ment ressonen les veus:
"aquest és l'auto-càstig
per tots els errors comesos"
que per a mi ja no tenen sentit
ni rima, ni cadència
ja no tenen so
ni melodia
ni raó de ser.

Vaig haver de tornar al meu humil cau 
encara que vaig escollir el camí més llarg
per conversar amb ells:
es meus dimonis,
els espectres
i la fútil lluna...

Els llums de la ciutat 
marquen sempre el camí
mentre que medito paraules
i vesso al tinter
tots els sentiments
tristos i contrariats
que es difuminen poc a poc 
amb aquests versos
en un vell pergamí...


by Alena. 27 de març 2011, un diumenge que ja era dilluns...

5 dulces.dosis:

Anónimo dijo...

Probando, probando. 1, 2, 3...

Edo Niste dijo...

Exquisit...!!!

toni prat
http://www.poemesvisuals.com

Anónimo dijo...

m'agraden els teus poemes i ademés escrius en català i castellà. seguiré el teu blog. soc en Ricard de " la sombra del felino". em vas comentar ahir un poema i em vas sugerir de seguir el teu blog, doncs be, aqui estic. un plaer llegirte.

HADA SOLITARIA dijo...

MUY INTERESANTE EXPOSICIÓN..
AQUÍ DEJO MIS HUELLAS...

....oooO................
.....(....)...Oooo......
......)../.....(....)........
.....(_/.......)../.........
...............(_/..........
•........SiGuieNdO...........
•........TuS PAsoS...........
•........ZULYVILLA..........
POR SI ME QUIERES SEGUI.....
zulyvilla.blogspot.com (Poemas)
zulyvilla-hadasolitaria (hadas y fantasía)

Alena dijo...

Gracias por vuestros comentarios <3 Os seguiré de cerca!

Saludos cariñosos!

errare humanum est, perseverare diabolicum

myfreecopyright.com registered & protected